28 Ekim 2011 Cuma

VERSACE for H&M ile 90'lara Geri Dönüyoruz !

 


Versace 'nin H&M için özel koleksiyon hazırlanacağı haberleri ilk duyulduğunda naftalin kokulu bir koleksiyon olacağından adım gibi emindim. Yanılmadım. Karşımızda 90'ların Versace'si var. Hem de hiç modernize edilmeden.

Öncelikle belirtmeliyim ki benim oldum olası Versace markasıyla bir sorunum olmuştur. Evet Gianni Versace moda dünyasına yepyeni bir soluk kazandırmıştır kabul ediyorum ama bunun ne denli bir kaliteyi çağrıştırdığı tartışılır. Benim için bu marka her daim bir Arap zevkini temsil etmiştir. Cafcaflı renkleri, karmakarışık desenleriyle zengin Arap şeyhlerinin ve karılarının en sevdiği marka olmasından dolayımıdır bilemiyeceğim. Uzun yıllar Versace dendimi aklıma Necmettin Erbakan ve İbrahim Tatlıses 'in kravatları, nouveau riche camiasının sınıf atladım çünkü Versace giyiyorum tafraları, hacıların, ağaların, mafya babalarının Versace marka gri parlak kumaştan takım elbiseleri gelir. Gianni Versace 'nin yarattığı bu kıro imaj Donatella Versace sayesinde bir nebze silindi diyebilirim. Özellikle Atelier Versace ile markaya ihtişamlı ve kaliteli bir imaj getirmeyi başardı. Ama Versace erkekleri kadınları kadar şanslı değil. Hala pırıl pırıl parlamakta ve desen içinde boğulmaktalar. Günümüzde bir Tom Ford, Gucci, Burberry, Helmut Lang, Trussardi, Armani erkeği gibi daha sade ama kaliteyi çağrıştıran bir şıklık varken Versace erkeğini bunların arasında nereye koyarsınız bilemiyeceğim :)

Hatırlarsanız bendeniz Lanvin ile işbirliğini bile eleştiren biriydim. Lakin eleştirdiğimle kaldım çünkü Lanvin ile yapılan çalışma hayallerin ötesinde büyük bir başarı kazandı. Bunda Lanvin 'in marka imajı olarak oldum olası lüks, klas ve kaliteyi temsil etmesinin de büyük bir payı olsa gerek.



Peki Versace ve H&M ? I-ıh olmuyor. Zorluyorum zorluyorum olmuyor. Ama ben ne dersem diyim eminim 17 Kasım sabahı saat 10:00 'da İstinye Park H&M mağazasının önünde yine kilometrelerce uzunlukta bir kuyruk olacak. Ne de olsa devir pazarlama devri. Bileklerimize takılacak yine bir bant ve verilen 10 dakika içinde gördüğümüzü kapıp kasaya koşacağız. Sonra elimizdeki tek sezonluk Versace for H&M etiketli kıyafetlerle eşe dosta caka satacağız.

Mert&Marcus Alaş 'ın elinden çıkma görseller tüm kıyafetleri en kaliteli kumaştan ve dikişten yapılmış gibi göstermeyi başarmış. Hatta sanırsınız ki hepsi yüzde yüz Versace. Çekimlerde bile tipik 90'ların Versace reklamları havası korunmuş.

Birkaç parçayı beğenmedim değil. Mesela kırmızı saten elbise hoşuma gitti. Koleksiyonda Versace gibi görünmeyen tek parça olduğu içinmidir acaba ?! Yeşil mavi püsküllü etekleri olan elbisede fena değil. Güzel deri bir pantalon ve bootiler ile çok şık durabilir. Beğendiklerim sadece bu kadar. Minik çantaların formu hoşuma gitti ama rugan kullanılması falso olmuş. Beğendiklerim işte bu kadar. Ama bana bakmayın. Zaten kolay kolay beğenen biri değilimdir. :)

Sizlere şimdiden 17 Kasım 'ı not etmenizi ve 10 dakikada en fazla ne alabilirim diye evde prova yapmanızı tavsiye ederim.

Şimdiden hepinize iyi alışverişler :)




Share


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder