
H&M 'in her sezon lüks markalarla yaptığı işbirlikleri devam ediyor. Bu sefer sırada Versace var. Şu ana kadar en fazla ses getireni kuşkusuz ki Lanvin oldu. Bunda hayranlık uyandıran pazarlama tekniklerinin özellikle altını çizmek gerekiyor. Gerçekte hepsi en fazla 1 sezon dayanan taklit Lanvin'lere bende dahil herkes bayıldı. Sadece 1 adet t-shirt aldım o ayrı :)
Donatella Versace 'nin dediğine göre H&M için Versace 'nin ikonik parçalarının benzerleri de hazırlanacakmış. İkonik Versace dendimi benim aklıma anında 3 elbise geliyor.

Elizabeth Hurley 'in giydiği çengel elbise, Jennifer Lopez 'in yeşil seksi elbisesi ve Carrie Bradshaw 'un Paris Plaza Athenee 'de sevgilisini beklerken uyuyakaldığı Versace Mille Feuille elbise.
Bu 3 ikonik elbiseyi H&M için yeniden düzenleyecek mi bilmiyorum. Ama yapsa çok manidar olur. Mille Feuille elbiseyi belki mini versiyonuyla düzenleyebilir.

Yine Donatella 'nın dediğine göre reklamlarda 90'ların Versace 'si işlenecekmiş. Hmmm burda duruyorum ve Survivor Taner usulu Oh Yeahhh demek istiyorum. 90 'ların Versace reklamı demek bolcana seksi erkek demek. Hemide en çıplağından ve en tüysüzünden :) İşte şimdi merakım tavan yapmış durumda..İkonik elbiselerinden yaparmı yapmazmı bilemem ama şayet şu seksi yavrusları kullanırsa tüm dişilerin esaslı bir sevaba gireceği kesin :)

Donatella şimdiden aderanali yükseltmek için H&M için hazırladığı birkaç parçayı meraklılara sundu bile.
Gördüğüm kadarıyla H&M için büyük olasılıkla Versace/Versus karışımı bir koleksiyon hazırlayacak. Versace 'nin tek renkli minileri, derileri, zımbaları, Versus 'un çok renkli minileri, pilili eteklerinden oluşan genç bir seri olacaktır.
Lanvin kadar her bedene değil de daha çok sıfır bedene yakınların rağbet edeceği bir koleksiyon olacaktır.
Lanvin 'de ki lüks bohem havayı Versace 'nin seksi çizgisinde bulmak zor olacaktır.
Donatella 'nın 180 derece dönüş yapıp yıllar önce markasına layık görmediği H&M 'i şimdi yere göğe sığdıramaması da çok ilginç. Bunda Lanvin/H&M ortaklığının göstermiş olduğu büyük başarının payı olsa gerek. Yine de tükürdüğünü yalamak Donatella 'ya yakışmadı. Demek ne olursak olalım büyük lokma yemeyip büyük laf etmemek gerekiyormuş.
Versace for H&M Sonbahar koleksiyonu 17 Kasım 2011 tarihinde, Bahar koleksiyonu ise 19 Ocak 2012 tarihinde 300 H&M mağazasında aynı anda satışa sunulacak. Bu koleksiyonun yanısıra Versace 'nin ev tekstili seriside yer alacak. (ıyyyyy..Versace 'nin arap işi oryantal çizgisinden nefret ederimmm)
Uzun lafın kısası şimdiden uzun kuyruklar için hazırlıklarınızı başlatın derim. Mesela sabır katsayınızı dengede tutmak için uzman bir doktora, 10 dakika içinde alışveriş yapabilmek için de ufak ufak alıştırmalara başlasanız iyi olur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder